پورتال heiatoreza

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت پورتال heiatoreza


سپاهان درب
تصاویر: بازی های ارتش های جهان
شکایت پلیس از رفتار نامناسب یک نماینده مجلس
زمان نشست خبری برانکو و درخشان مشخص شد

۱۰ مطلب در خرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

انیمیشن کوتاه «از میان مه / À travers la brume» به کارگردانی تئو بوبونل، ویولین بریات و ماری کلمنس گائوتر، روایت دو برادر است که سعی در شکار موجود افسانه ای میکنند اما مه آن دو را از هم جدا می کند. آن دو نهایتا از دو مسیر مختلف به مقصد یکسانی میرسند. این انیمیشن را در «تابناک» تماشا می‌کنید.

عضو مجمع نمایندگان استان تهران، با بیان اینکه اختلافات میان فرمانداری و شورای شهر در تعیین نرخ کرایه تاکسی ناشی از نبود مدیریت جامع شهری است،گفت: افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی بین ۱۰ تا ۱۵ درصد منطقی است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اعتقاد دارد دولت باید در ارائه لایحه نظام جامع رسانه‌های همگانی تسریع کند و در آن مسائلی همچون تشکیل سازمان نظام صنفی اهالی رسانه مورد تاکید قرار گیرد.

شش نیروی پلیس بر اثر انفجار در استان هلمند در جنوب افغانستان جان خود را از دست دادند.

مقامات گواتمالا اعلام کردند، در پی رانش زمین در غرب این کشور دست کم 11 نفر جان خود را از دست داده و 9 نفر نیز مجروح شدند.

ساتبا با پیش‌بینی رسیدن اوج مصرف برق به حدود ۵۵ هزار مگاوات در تابستان خواستار مشارکت مردم برای تأمین برق پایدار شد.

شاه اردن و رئیس جمهور فرانسه در دیدار با یکدیگر در کاخ الیزه پیرامون روابط دو جانبه و موضوعات منطقه ای و بین المللی به گفتگو پرداختند.

نظامیان رژیم صهیونیستی سه شهروند فلسطینی را به بهانه انجام عملیات با سلاح سرد، در منطقه باب العامود شهر بیت المقدس اشغالی به شهادت رساندند.

در حالی که آمارها نشان می‌دهد کشورهای اوپک نزدیک به صد درصد تعهدات «توافق اوپک» عمل کرده‌اند اما چرا قیمت نفت بالا نرفته است.

وزیر امور خارجه روسیه وضع تحریمهای جدید از سوی آمریکا علیه شخصیتهای حقیقی و حقوقی این کشور را «مایه تأسف» خواند و گفت که «روسیه هراسی» در آمریکا، «ورای تمام حد و مرزها» در حال گسترش است.

i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/